2.03.2010

geçen bayramda 3 aile birleşip internete girdik

ben bilgisayarlardan anlamıyorum. klavye kullanabiliyorum evet (ki bunu anlamak pek zor olmamalı) lakin bilgisayardan anlamıyorum. lise sondayken ders almıştım
html sadece 4 haft değildi falan. lakin bir çok bilgim gibi burada öğrendiklerimi de ders için beklenen siteyi yaptıktan sonra kafamın gerisine attım. annem de ceplerime bakmadığı için yıkanınca şoolmuş o bilgiler...

neyse
teknolojiden de anlamıyorum. temel olarak bizim evde elektronik bilgisi babamla son buldu gibi. ups teorik olarak ne işe yaramalı biliyorum ama sadece gürültü yapıyor ve aleti dügün kapatmam için de zaman sağlamıyor. takdir edersiniz ki 5 salisede gözümü bile kırpamıyorum ben.

amaaa
cyborglara çok özeniyorum lan. hayır bırak cyborg şeysini basit implantlar bile çok heyecanlandırıyor beni. matrixteki öğrenme hızı hala japonca öğrenmememdeki en büyük sebeptir mesela. biraz daha beklesem direk download edebileceğim teknoloji gelişmiş olacak gibi geliyor. kaldı ki ben en son 5 sene önce limewiredan bişey download etmiştim. geri kalan gereklilikleri arkadaşlarımın indirmesini istiyorum. bir çeşit offline networking gibi oldu bu.

esas sorun da bu işte. ben o kadar acizim ki bu teknohedehödöde elektronikle ilgili yapabildiğim tek şey mekanik upgradeler. bu terimleri biliyor olmak da yaptığım işi matah birşeymiş gibi gösteriyor. en son ducttape kullanarak flashdiscimi upgrade ettim (kapağı gövdeye yapıştırdım artık kaybolmasından korkmuyorum). benzer bir şey misinayla da yapılabilir aslında ki o daha şık olur sanırım. fekat bunlar tekno upgrade sayılmaz. offline networking kullanıyorum dediğinde aslında eski teknolojiye dönüş yapmış oluyoruz (ama terminoloji kullanınca biraz daha cool oluyor sanırım).

neyse konuya döneyim. şimdi yarın adamın biri çıkıp olm alıcaz seni parça pinçik edicez sonra bi sürü şey ekleyip birleştiricez deseler. kafana mıknatıs yaklaştırmadığın sürece acaip eğleniceksin gözünden lazer götünden roket çıkıcak deseler. ben hemen kafama sert bir cisimle vurup arkadaşların işini kolaylaştırmaya çalışırım
evet
ama ben cyborg olduktan sonra (abartmıyorum) 4 dakika sonra eminim ki aa abi şimdi senin ağırlığını 5 tona çıkardık da yeni teknoloji çıktı artık gözümüzden roket çıkartabiliyoruz falan der. iki dakikada obsolete olur benim upgradeler. teknolojinin gelişimini durduramayacağımız için de benim sürekli ameliyat masasında yatmaktan bu implantlarımı kullanacak vaktip pek olmayacak gibi.
çok üzülüyorum lan...

diğer yandan birileri çıkıp abi sen cyborg oldun ama biz bütün insanlık olarak zihinlerimizi sanal aleme geçirdik yapay zekayla sevişiyoruz falan derse (ki der o hayvanlar). yakarım ben zionu alır zero ona vurup iki şehri de dağıtırım.
madem gelişiyosunuz niye bana haber vermiyosunuz abi?

ha bu arada riddickin gözlerindeki upgrade teorik olarak yapılmış (patenti var) mükemmelleştirin hemen istiyorum (o elektronik değil ne de olsa... mekanik sayılır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder