6.03.2010

artık büyümüş olmam lazımdı ya

ya evet aslında babam duysa çok güler 27 yıldır yaşıyorum lan gibi söylemlerime ama nedense kendimi çok görmüş geçirmiş hissediyorum.
sık sık üstelik.

fekat bu hissimi çürüten de hep benim nedense.
mesela bence bu yaştaki insanlar kafalarını bir yerlere çarpıp yarmamalılar. 27 senedir kullanıyorum lan gözlerimi nerede yürüdüğümün ve etrafımdakilerin farkında olmalıyım gibi geliyor. lakin kafamda kocaman yara izi var. büyük adamım ben o yüzden tren köprüsüne çarptım gibi şeyler söylemeye de züğürt tesellisi deniyor.

geçen gün çükümü fermuara kaptırdım.
kendime kızdığım çok olmuştu da kendime bu kadar çok kızdığım pek sık olmuyor.
ne kadar eğiticidir bilmiyorum ama sanırım bu öz eleştiri hali sarhoş olup düşmekten daha fazla yer ediyor kafamda.
ya da umarım öyledir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder