23.01.2012

sükunet?!

Bu sabah cok sinirli uyandim. Ilk kez olmuyor o yuzden noluyor acaba diye pek dusunmedim. Genelde ruyamda kotu birsey gormussem boyle oluyorum, gun icinde bir seye sinir olmussam ve bu sinir olmuslugumu zor bastirabildiysem de oluyor. Kendimi gulmeye zorladigimda ertesi gun ellerim kasiliyor hatta olmayan tirnaklarimi avucuma batirana kadar yumruklarimi siktigimi farkediyorum.

Hayat guzel aslinda. Cevrede olanlar degil benim basimdan gecenler guzel yani. Ulkemin nasil yonetildigi karimla sarilip film seyrederken aklimin ucundan gecmiyor. Kedim gobek masaji yaparken dunyanin paragoz gotler tarafindan yonetildigini ve bu orospu cocuklarinin kendilerini insanliktan ustun olarak gormelerini dusunmuyorum. Baharatliktan kekik ve pul biberi alirken aslinda mevcut duruma laf eden bir cok kisinin zengin olma hayalleri kurdugunu ve bir sekilde yoneten %1'e ozendigi gercegi mutfakta olmuyor.

Sabahlari kalktigimda yastigi parcalamak, dusa girdigimde duvara sert bir kafa atmak istiyorum. Dislerimi fircalarken lavaboya degil haliya tukurmek istiyorum.

Sorunun bende oldugunun da gayet bilincindeyim. Butun dunya boktan dedigimde gozumun onune cocuklar geliyor ve biraz sakinlesiyorum. Sonra ailelerini goruyorum ve o yavrularin ileride benim kadar mutsuzluga alismis tipler olabileceklerini dusunuyorum. Uzulmekten cok sinirleniyorum bu duruma.

Birilerinin bana surekli komut vermesi, istemedigim ve ihtiyacim oladigi halde tavsiye almak veya sacma sapan sebeplerden azar isitmem, pirenin deve olarak gorulmasi yuzunden yasanan panikleri hakli gormemin beklenmesi ve/veya surekli bazi kaliplara uygun davranmam gerekiyor olmasi beni gercekten cok ama cok sinirlendiriyor.

Bu saydigim seyler disinda herkesi sinir eden seylerden de geriliyorum da bu liste ise salaklik, saygisizlik vesaire seklinde uzayip gidiyor ve zaten herkesin bildigi bir kelime grubu oldugu icin fazla uzerinde durmak istemiyorum.

Sanirim benim bu halimin primer sebebi bu durumlardan tiksindigimi ve bir cisimleri olsa paramparca edecegimi herkese soylemis olmam. Lakin bunu etrafimda goremiyorum. Bir paragraf once yazdigim seyler esimin hobileri. Kendisi bir ara puzzle yapmaya baslamisti ama oteki hobilerin yerine degil yaninda yapmisti... Neyse ki yalniz da degil. Silah arkadasi cok...

Surekli guluyor veya espri yapiyor olusum yavsak ve hicbir seyi umursamaz biri oldugum olarak algilaniyor ki bence bu inanc dupeduz salakca. Bir kere dogru durust espri yapabiliyor olmam icin cevemi gozlemlemem gerekiyor ki bu umursamaz birinin yapabilecegi birsey degil. Yavsak biri olsaydim da etrafimda gicik oldugum insanlar olacakti ve bu da surekli gulumsememi engeller. Got that?

Iyi, anladiginiza sevindim. Lakin ne yazik ki onumuzdeki gunlerde de ayni dertten muzdarip olacagim zira esas muzdaripligim yuksek zekadan kaynaklaniyor biliyorsunuz. Hayata dair herseyin bana zor (veya blogun ismindeki haliyle mesakkatli) olmasinin temel sebebi budur. Bunyede Cassandra kompleksi olmasi da hic yardimci olmuyor acikcasi. Insan on bininci "ben soylemistim"den sonra vazgeciyor. Soylediklerimin hicbir seyi degistirmeyecegini bilmek Cassandra'nin lanetinin buyukce bir bolumu.

Sanirim bu diken ustunde olma hali sabah islak yastikla karsilasinca siddet uygulama istegi yaratiyor... yoksa kalkip birilerini parcalama istegim hep kafamin arkasinda "sapla! sapla! sapla!" diye fisildamiyor. Sadece bazen oluyor bu ehehe.

Neyse bu eglenceli yazimdan sonra kimseyi ilgilendirmeyecek bir kac iyi haber vereyim ki cesit olsun (ya da ne biliyim ya...)
Burada floridsiz dis macunu buldum. Yesil elma aromali kendisi. Paradontax adli berbat tadli seyden kurtuldum. herkese tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder