22.02.2010

hani lego (honey lego)?

şimdi şöyle bişey farkettim geçenlerde
ben küçükken çikolatayı çok severdim hatta o kadar yakındık ki ben kendisine çukulata diye hitap ederdim.
lakin bakkala gittiğimde kinder yımırtası almazdım.
çünkü çük kadardı çükolatası ve oyuncakları da yaptıktan 5 dakika sonra parçası kaybedilen tiptendi (zaten oynanamayacak kadar kısır ve küçüktüler). ben de paramı bir süre biriktirip hayvanlar gibi damak alıyordum lakin damak denen alet de çok güzeldi ve ben sokakta yerken birileri istediğinde paylaşmak zorunda olacak kadar yufka yürekliydim. benim harçlığımı çökerten bir aletten başparmağımın ilk boğumuna kadar olan kısmının bana kalıyor oluşu ise bir yerden sonra koşakoşa eve gidip orda tüketmek gibi bir strateji üretmeye itti. ki evet bu da bazı sorunlara sebebiyet verdi. bakkaldan eve dönerken sokakta karşılaştığım arkadaşlarıma eve gidip ortak paylaşımı engelledikten sonra saklambaç oynarız diyemezdim. eve kapandım. ama evde de yalnızdım. evde legolarım vardı ama ben ne zaman lego torbamı çıkarsam annem yere çarşaf serip piknik alanına çeviriyordu odamı. tamam sonra parça kaybetmiyordum ama neticede bunlar legoydu. kinder oyuncakları gibi tek işe yarar boşlukta değillerdi. herşey olabiliyorlardı ve altlarında mavi çiçekli bir çarşaf vardı. o mavi çiçekler bu parçaların taksit taksit kaybolabileceği olasılığını gözüme soktukları için(ve evet her seferinde çarşafı katlama işi de bana düştüğünden) lego oynamayı bıraktım ve o zaman bana çuval büyüklüğünde gibi gelen ama aslında yastık kılıfı kadar olan lego torbamı kaldırdım ve onun yerine daha harcanabilir olan ve o zaman bana yastık kılıfı kadar gelen ama geçen gün gördüğüm üzre bir çöp torbası kadar olan kinder oyuncaklarına döndüm. lego torbam nerede bilmiyorum ama şimdi düşününce benim hayatımdaki bu karamsarlık falan hep kinder oyuncaklarından kaynaklanıyor lan.
neticede ben yaratıcı bir çocukluk geçirmiş olsam da bir yerden sonra helikopterinin rotoru olmadığı için trafik raporunu taksiden veren radyo spikeri, kocasının belden aşağısı olmadığı için çok zor bir hayat geçiren ayı ailesini veya elinde bişey suratında da ifade olmadığı için anca karaktersiz şirin olabilecek tipleri canlandırarak geçirdim ilkokul 3ten sonrasını.
evet lego istediğimde alınıyordu hemen ama bir yandan da ilerde mimar olur bu diye düşünüyolardır kesin diye düşündüğümden peter pan tribiyle büyüklere hakkımda gelecek planları yapma hakkı vermemek için ve büyüdüm artık bilgisayarla oynamalıyım dediğimden lise sona kadar lego almadım (o da darth mauldu ki bi garip olmuştum)

şimdi
içimdeki bilimkurgu birikimi enginlere sığmama raddesine 5 kala. ben martixteki robotları, chutulhuyu, xenomorphları, predatorları ve sporada yarattığım envai çeşit yaratıkları gördükten sonra elle tutulabilir ve hatta daha önce görülmemiş şeyleri yaratma isteğinin içimde yanıp tutuşuyor oluşunu gözardı etmeye çalışırken... stumbleda lego heykelleri gördüm
oha veha yuha gibi hayranlık nidalarından sonra bu parçaların bazılarının benim daha önce hiç görmediğim türden olduklarını farkettim. legonun son zamanlarda bionicle gibi anlayamadığım action figure gibimsi tipler çıkardığını biliyordum ve içten içe ne hale geldi lan lego diyordum ki legonun sitesine girdim ve kibarca söylemek gerekirse göt oldum.
atlantis serisi gibi konsept olarak bi boka benzemeyen ama parça olarak hennee istiyoruuvv gibi tepkilere gark edecek şeyler vardı. bionicle dediğimiz olgunun da araçları aynı heyecanı yaratabilecek kadar güzel ayrıca.
fekaaaat
kendime bir liste yaptım (ve evet istediğim parçalardan bir sürüsüne ihtiyacım olacağından seçtiğim kitlerden 2 şer tane almam gerekiyordu ondan biraz fazla olabilir) veee
toplam 800$
istiyoruv evet de şimdi bi yandan da bakkala gidip kinder ne kadar acaba diye merak etmiyor değilim.
eskiden anne leblebi istiyorum demeye çalışırken bile gelen legolar artık daha güzeller ama kavuşamıyoruz.
kinder ucuz bişeyse eğğğ artık para kendi param gibi bi çıkarımda da bulunamadan (ki hala harçlık alıyorum) göt olduğumla kalıcam.
belki bi kutu alıp mahalledeki çocuklara dağıtmak gibi bir şirinlik yapabilirim lakin bizim sitede oturan piçler gayet zenginler. bir iki tanesini kekleyip yumurtaya karşı lego takası yapsam da olmaz zira kazık kadar adam çocuğa niye çikolata veriyor azizim gibi laflar edilebilir. ki neyse neticede sokarım lan
küstüm
ben lego istiyorum
elyın veryın tencere götlü kelyın yapıcaktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder